SPLOŠNI POGOJI PRODAJE
PODATKI O PODJETJU
Sedež podjetja:
Postelja d.o.o.
Zapuže 10B
4275 Begunje na Gorenjskem
Zavezanec za DDV: DA
Davčna številka: SI 89778332
Matična številka: 3768821000
Telefon: 04/5325 775
Faks: 04/5325 780
E-mail: info@postelja.com
Podjetje opravlja dejavnost na naslovu Zapuže 10B, 4275 Begunje na Gorenjskem.
SPLOŠNI DEL
S temi splošnimi pogoji se urejajo pogoji nakupa in prodaje blaga, pravice in obveznosti potrošnikov ter druga vprašanja, pomembna za delovanje spletne trgovine Postelja d.o.o. (v nadaljevanju: spletna trgovina), ki deluje v okviru podjetja Postelja d.o.o., s sedežem na naslovu Zapuže 10B, 4275 Begunje na Gorenjskem, elektronska pošta: info@postelja.com, telefon: 04/5325 775, davčna številka: SI 89778332, matična številka: 3768821000.
Splošni pogoji predstavljajo tudi pogodbena določila med podjetjem Postelja d.o.o. in vsakim posameznim potrošnikom, ki blago naroča prek spletne trgovine.
Podjetje Postelja d.o.o. deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije in v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Podjetje Postelja d.o.o. stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti podatkov. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana v spletni trgovini.
SPLETNA CENA
Spletna cena je prodajna cena blaga kupljenega prek spletne trgovine. Spletna cena je prikazana ob izdelku in velja za vse, ki naročilo izvedejo preko spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
SPLETNI NAKUP
Po izvedbi naročila v spletni trgovini bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo o naročilu, ki ga je ustvaril v spletni trgovini. Ustvarjeno naročilo v spletni trgovini bo navedeno kot predračun, ki ga bo podjetje Postelja d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) po opravljenem naročilu potrdil ali pa kupca povabil na preizkus artikla v enega od prodajnih salonov. Do potrditve naročila s strani prodajalca se naročilo ne bo štelo kot potrjeno. Rok naročila bo s tem začel teči s potrditvijo prodajalca. Kupec bo ob potrditvi naročila s strani prodajalca tudi prejel elektronsko sporočilo, ki bo vsebovalo končno naročilo.
S potrditvijo naročila potrošnik potrjuje, da drugi dogovori, kot navedeni v naročilu, niso bili sklenjeni. S tem potrjuje, da je prejel s strani prodajalca po elektronski pošti končno naročilo, je splošne pogoje prebral in se z njimi strinja. S tem je kupoprodajna pogodba med potrošnikom in prodajalcem sklenjena.
Potrošnik se s sprejemom teh splošnih pogojev strinja, da mu Postelja d.o.o. izda elektronski račun, ki vsebuje predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost in, ki je izdan in prejet v katerikoli elektronski obliki.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina potrošniku omogoča plačilo naročila na naslednje načine:
- plačilo s plačilno kartico (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Google Pay, Apple Pay)
- plačilo na obroke z obročnim plačilom Leanpay (več o uporabi plačila preko Leanpay si preberite tukaj)
DOSTAVNI POGOJI
Predvideni dobavni roki:
- 3 – 5 dni za izdelke na zalogi
- 7 – 10 dni za izdelke iz redne ponudbe
- 3 – 4 tedne za izdelke naročene po meri
- 4 – 6 tednov za posteljne okvirje in izvenstandardne izdelke
Dobavni roki so okvirne narave in se lahko zaradi dobave materiala, povečanega števila naročil ali zaradi lokacije dostave spremenijo. Informacije glede morebitnih sprememb dobavnega roka zaradi nepredvidljivih okoliščin bodo le te naknadno posredovane.
Potrošnik se zavezuje, da bo omogočil dostavo izdelkov na dogovorjeno lokacijo in v terminu, o katerem bo obveščen nekaj dni prej. Dostava se izvaja na delovne dni od ponedeljka do petka, med 8.00 in 15.00 uro.
Prodajalec zagotavlja lastno dostavo oziroma po potrebi izbere drug način dostave (kurir). O načinu dostave bo potrošnik predhodno obveščen.
Strošek dostave je določen v zadnjem koraku oddaje naročila in je odvisen od vrednosti naročila. Pri naročilih v vrednosti nad 230 EUR je dostava brezplačna po vsej Sloveniji, za naročila v vrednosti pod 230 EUR se zaračuna strošek dostave.
Dostava izdelkov se izvaja do vhoda v objekt. Če ima potrošnik željo po vnosu izdelkov v objekt, prodajalec lahko zagotovi vnos proti plačilu, pri čemer se lahko dobavni rok podaljša. Vnos ležišča v objekt se ne izvaja za ležišča TFK Prestige Plus, TFK Diplomat, TFK Hidra, katerih širina presega 150 cm.
Potrošnik je dolžan ob dostavi zagotoviti zadostno prostorsko dostopnost za vnos večjih izdelkov v svoj objekt. To doseže tako, da preveri minimalne dimenzije prehodov, vrat, hodnikov, stopnišč ali dvigal. V primeru, da te minimalne dimenzije niso primerne za vnos izdelkov, mora potrošnik to sporočiti prodajalcu v pisni obliki najmanj 5 dni pred načrtovano dostavo izdelkov.
Minimalne dimenzije za vnos večjih izdelkov v objekt:
- Izdelki večjih dimenzij do širine 120 cm:
- Minimalna dimenzija prehodov, vrat, hodnikov, stopnišč so višina 190 -200 cm / širina 70 cm / dolžina 130 cm
- Minimalna dimenzija dvigala je višina 200 cm / širina 70 cm / dolžina 130 cm
- Izdelki večjih dimenzij do širine 200 cm:
- Minimalna dimenzija prehodov, vrat, hodnikov, stopnišč so višina 200 cm / širina 70 cm / dolžina 200 cm
- Minimalna dimenzija dvigala je višina 200 cm / širina 70 cm / dolžina 200 cm
Dodatno mora potrošnik prodajalcu ob oddaji naročila zagotoviti osnovne informacije o vnosu izdelka večjih dimenzij v objekt, kot so naslov objekta, nadstropje v katero se dostavi izdelek ter ali ima objekt na voljo dvigalo. V nasprotnem primeru vnos v objekt ni mogoč. V primeru, dostave z vnosom ležišča v objekt brez dvigala ali premajhnim dvigalom se kupcu zaračuna vnos ležišča v objekt brez dvigala po veljavnem ceniku.
Ob prevzemu blaga, naj potrošnik postopa po spodnjih priporočilih:
- ko paket prejme, se prepriča, da je prejel izdelek, ki ga je naročil;
- če se prejeto blago ne ujema z naročenim izdelkom, naj izdelka oziroma embalaže ne odpira, temveč kontaktira prodajalca na info@postelja.com, da preveri, ali je bila izdobava na potrošnikov naslov pravilna. V elektronskem sporočilu naj navede št. naročila/kupne pogodbe ali računa;
- ko se potrošnik prepriča, da je prejel naročen izdelek, naj embalažo previdno odpre. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit naj ne poškoduje ali zavrže, dokler ni popolnoma prepričan, da bo izdelek obdržal.
V primeru neuspešne dostave, potrošnik krije vse nastale stroške. Dobavni rok se s tem podaljša in po dogovoru s kupcem izvede za naslednji izvedljiv datum dostave. Informacije o ponovni dostavi bodo potrošniku posredovane naknadno.
Tveganje za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na potrošnika, ko slednji blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni kurir, in jo v ta namen določi potrošnik. Če je potrošnik naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, tveganje uničenja ali poškodovanje blaga preide na potrošnika ob predaji blaga prevozniku.
ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE, PREKLIC NAROČILA IN VRAČILA
Vsi izdelki naročeni preko spletne trgovine so izdelani po naročilu, zaradi česar odstop od pogodbe v skladu z 2. točko 135. člena ZVPot-1 ni mogoč.
Vaše zadovoljstvo nam je pomembno, zato vam omogočamo in tudi pozivamo, da pred nakupom naše izdelke preizkusite in se prepričate o njihovi ustreznosti.
Da bi vam omogočili še večjo prilagodljivost pri naročanju, imamo za vas naslednjo možnost: Če se odločite, da želite preklicati naročilo, lahko to storite v obdobju 8 koledarskih dni od oddaje naročila, preden pričnemo z izdelavo. Če se odločite za preklic naročila po preteku tega roka, kupec odgovarja za vse nastale stroške, ki iz tega razloga nastanejo.
Odstop od pogodbe oz. preklic naročila potrošnik sporoči na elektronski naslov prodajalca: info@postelja.com ali pošlje priporočeno pismo na sedež podjetja skupaj z naslovom naročnika, št. računa naročila in TRR, kamor se vplačani znesek naročila vrne.
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik izdelke vrne po pošti na sedež podjetja ali za izdelke večjih dimenzij naroči odvoz izdelkov pri prodajalcu, pri čemer strošek odvoza krije kupec.
Pogoji za vračilo izdelkov so:
- izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran
- izdelek ni bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika in prilagojen njegovim osebnim potrebam
- priložena kopija računa
REKLAMACIJA
Potrošnik lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga (stvarne napake), garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.
Potrošnik uveljavlja garancijo pisno preko elektronske pošte na elektronski naslov info@postelja.com skupaj s priloženim opisom, sliko napake, računom in garancijskim listom.
JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA (STVARNA NAPAKA)
Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, če izdelek ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Prodajalec se zavezuje za izročitev blaga v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti (stvarne napake), ki jih je imelo blago v času dobave.
Blago je skladno s kupoprodajno pogodbo zlasti, kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v kupoprodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
- Če se neskladnost blaga pokaže v manj kot 30 dneh po dostavi, ima potrošnik pravico, da zavrne izdelek. To pomeni, da ima kupec možnost, da odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vrnitev kupnine, brez potrebe po zahtevanju popravila ali zamenjavi blaga.
- Če se stvarna napaka ali neskladnost pokaže po 30 dneh,
- potrošnik lahko najprej zahteva:
- Popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim. Izbira med temi možnostmi je, razen v nekaterih izjemnih primerih, v pristojnosti kupca.
- Če prodajalec ne izpolni zahteve za popravilo ali zamenjavo, lahko potrošnik zahteva:
- Sorazmerno znižanje cene ali vračilo celotne kupnine. To pomeni, da ima pravico odstopiti od pogodbe.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da izdelek tudi pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti sliko napake, kopijo računa in garancijski list.
GARANCIJA
Prodajalec nudi garancijo za brezhibno delovanje:
- 1-letno garancijo na prevleke za ležišča,
- 2-letno garancijo na jedro ležišča, letvena dna in posteljne okvirje in posteljnino,
pod pogojem, da potrošnik ravna v skladu z navodili za uporabo, ki so priložena garancijskemu listu in navedena pod splošnimi pogoji.
Prodajalec nudi podaljšano dodatno 3-letno jamstvo na jedro za ležišča s penastim okvirjem (linija ležišč TFK Bohinj). Amortizacijska lestvica v primeru uveljavljanja podaljšanega jamstva:
Leta | 2-3 | 3-4 | 4-5 |
Popust | 70% | 65% | 60% |
Prodajalec nudi podaljšano dodatno 8-letno jamstvo na vsa ostala jedra ležišč, z upoštevano amortizacijo ležišča, od dneva nakupa oziroma prevzema blaga. Amortizacijska lestvica v primeru uveljavljanja podaljšanega jamstva:
Leta | 2-3 | 3-4 | 4-5 | 5-6 | 6-7 | 7-8 | 8-9 | 9-10 |
Popust | 70% | 65% | 60% | 55% | 50% | 45% | 40% | 35% |
Podaljšano jamstvo velja pod pogojem, da potrošnik ravna v skladu z navodili za uporabo, ki so priložena garancijskemu listu in navedena pod splošnimi pogoji.
V primeru, ko je ob nakupu ležišča sočasno kupljeno tudi kvalitetno letveno dno se lahko garancija na jedro ležišča podaljša za 1 leto.
Podaljšano jamstvo ne velja za izdelke narejene po navodilih potrošnika in prilagojena njegovim potrebam. Za artikle izdelane po meri ali artikle izven standardnih dimenzij, prodajalec prizna 1 leto garancije.
Garancije ni mogoče uveljavljati v primeru:
- škode, nastale zaradi nesreč,
- nepredvidenih dogodkov (poplava, požar, itd.),
- nepravilne uporabe (preobremenitev, sila) ali vzdrževanja,
- nepravilnega prevoza ali zaradi druge nestrokovne obdelave,
- ne predložitve računa in garancijskega lista.
Potrošnik uveljavlja garancijo ob predložitvi računa in garancijskega lista v poslovalnici, katero je izbral ob izvedbi naročila v spletni trgovini. Izdelkov ni mogoče vrniti prodajalcu brez njegovega soglasja. Prodajalec zagotavlja, da bo brezplačno odpravil vse napake, ki so posledica napak na materialu in napak nastalih pri proizvodnji, pri tem pa se prodajalec po pogovoru s potrošnikom sam odloči za popravilo. Če popravila ni mogoče izvesti v roku 30 dni bo prodajalec o tem obvestil potrošnika pred potekom roka in navedel razloge za njegovo podaljšanje ter podaljšal rok za izvedbo garancije še za 15 dni.
Garancijska doba se za čas popravila podaljša. Ta garancija ne omejuje zakonsko določenih garancijskih obveznosti prodajalca. Prodajalec zagotavlja kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.
Prodajalec je dolžan zagotoviti nadomestni material in vzdrževanje vsaj še 3 leta po preteku garancijskega roka (proti plačilu).
Garancijska doba ni merilo, koliko časa se ležišče lahko uporablja. Potrošnika varuje pred morebitnimi napakami, ne vpliva pa na izgubo podpore ali udobja. Potrošniku se zato svetuje posvetovanje z enim od prodajalčevih usposobljenih svetovalcev, da pred nakupom izdelke tudi preizkusi.
Garancija velja za območje EU.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Podjetje Postelja d.o.o. obdeluje in hrani osebne podatke potrošnikov v skladu z veljavno zakonodajo. S podpisom kupne pogodbe se kupec strinja z obdelavo osebnih podatkov. Več o obdelavi osebnih podatkov si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na spletni strani.
REŠEVANJE SPOROV
Prodajalec in potrošnik se strinjata, da bosta poskušala vse morebitne nesporazume, ki nastanejo v času trajanja pogodbenega razmerja, rešiti na miren način. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Kranju.